.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسن نصر‌الله: در سوریه می‌مانیم

سید حسن نصرالله با حضور در جمع عزاداران حسینی با بیان این که سوریه آغوش و پشتیبان مقاومت است، بر پایبندی خود به جریان مقاومت تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان امروز( پنج شنبه) در روز عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: ما تاکید می‌کنیم که با هرگونه طرحی جهت تقسیم کشورهای عربی و اسلامی مخالف هستیم.

وی تصریح کرد: جریان مقاومت در سال 2000 کشور را آزاد ساخت، اما دشمنان همچنان وجود دارند.

دبیر کل حزب الله لبنان عنوان داشت که سوریه آغوش و پشتیبان مقاومت است.

سید حسن نصرالله افزود: با وجود اختلافات بر وحدت ملی خود تاکید می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هرکس که مسئله خروج ما از سوریه را جهت تشکیل دولت مطرح کند، از یک شرط غیر قابل اجرا سخن گفته است، ما لبنان و سوریه و محور مقاومت را با چند کرسی در پارلمان معامله نمی‌کنیم.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: مشکل تکفیری‌ها با تمام مسلمانان است و این امر دلیل اقدامات علیه اهل تسنن و تشیع در تمام جهان است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که چندین بار اعلام کرده‌ایم، حضور ما در سوریه برای دفاع از لبنان، سوریه و فلسطین است و مقاومت با تمام خطراتی که با آن مواجه باشد، مقابله می‌کند.

سید حسن نصر‌الله اظهار کرد: تا زمانی که لازم باشد، ما در سوریه می‌مانیم. مشکل این است که در لبنان برخی تلاش می‌کنند تا مشکل را به یک علت تبدیل کنند.

وی عنوان داشت: زمانی که خطرات استراتژیکی وجود دارد که ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند، این امر مهم‌تر از آن است که به عنوان یک معامله مطرح شود. ما از شما هیچ سرپوشی برای مقاومت نخواسته‌ایم و نخواهیم خواست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: پایبندی به مقاومت به عنوان راه اصلی برای محافظت از کشورمان و منابع کشورمان است.

وی تصریح کرد: برخی در لبنان همواره از مقاومت فرانسه و این که این مقاومت سلاح‌هایش را بر زمین گذاشت، سخن می‌گویند. اما این امر را فراموش می‌کنند که مقاومت فرانسه پس از این که تهدیدها علیه آن از بین رفت، پایان یافت، حال آن که دشمن لبنان همچنان وجود دارد و جاسوسی می‌کند و خود را برای جنگ آماده می‌سازد، آیا درست است که در چنین شرایطی ما میدان را برای دشمن خالی کنیم.

سید حسن نصر‌الله افزود: تا زمانی که دلیل مقاومت وجود داشته باشد، مقاومت برای مقابله با تهدیدهای اسرائیل باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: باید مسئله مرکزی فلسطین را به کشورهای عربی یادآوری کنیم و اینکه نباید هیچ‌کس تحت هیچ شرایطی از این مسئله شانه خالی کند و تمام مسلمانان باید در کنار مردم فلسطین بمانند تا آن‌ها زمین و مقدسات خود را آزاد کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1392
سید ما هم تا آخر ایستاده ایم. لبیک یا سید علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.